Selamat Mengerjakan Ibadah Puasa
Teristimewa buat semua yang pernah saya kenali seumur hidup ini, sempena tibanya bulan baik Ramadhan ini, saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak disengajakan mahupun yang disengajakan. Jika saya menyakiti hati diantara anda semua, ada terlanjur kata bila berbicara, dan mohon halalkan makan & minum yang anda berikan kepada saya selama ini. Diharap anda halalkan kesemuanya.

Saya juga telah memaafkan saudara saudari dan menghalalkan segalanya.

Semoga kita dapat menjalankan ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah SWT. Insyallah......Amin
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • About Me

    My photo
    Clingy. Loves doable, comfortable routines. Dislikes mindfucks. *Loathes* incomprehensible, unsolvable mindfucks. Avoids dicey, shady characters at all costs. Picky. Stubborn. Most times, cold and distant, but not necessarily likes to be. Prefers to be open, warm, and intimate, but is reluctant to be unless it's absolutely safe. Loves being safe.

    My Memory

    "Lost love is still love. It takes a different form, that’s all. You can’t see their smile or bring them food or tousle their hair or move them around a dance floor. But when those senses weaken, another heightens. Memory.
    Memory becomes your partner. You nurture it. You hold it. You dance with it."

    Followers